Sidor

måndag 17 april 2017

Tentaågren...

Fy farao!! Imorgon smäller det! Tenta protetik. Usch!!! Med tanke på hur sjuk jag varit så är jag glad att det öht har fastnat nåt i skallen... igår fick jag till några timmars plugg och idag träffades studiegruppen på fågelsången och satt iaf 5 timmar. Lätt 3,5 timme effektivt plugg. Men jag blir stressad alltså... det är som att hur hårt jag än försöker pressa in skiten i skallen så glider kunskapen bort, fort satan, som i en vattenrutschkana. Svischpoff, bortblåst. Shit!! Jaja! Lite tenta på det här och ny kurs imorgon så är man väl lagom mosig. Tur Cissi ska fixa frippan på mig för nu är jag väl bara föööör gråhårig... synd att man får sån hiskelig utväxt så fort... kanske går över på hemfärgning snart igen. Så enkelt och snabbt när andan faller på. Men vilken färg ska jag ta då då... och det blir ju inte lika snyggt... i-landsproblem. En ska väl va glad som har hår alls.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar