Sidor

fredag 11 augusti 2023

Det slank med en grej…

… när jag köpte krukan så låg den här paddan och skrek att den ville med. Ja, alltså jag älskar den! Så den köpte jag också då. Men den ska jag ge till Lia på lördag, för då är det syjunta! Men jag är bara såååå sugen att gå dit och köpa några till. Det fanns även jättefina ärtskidor som hade så himla fin färg. Ja, det kanske var min lycka att de satte på fel fjädrar på bilen, så det blir väl en tur till verkstan snart igen… hahaha! Snacka om att vi ser olika saker jag och Fredrik. Jag tog bilen från verkstan och körde hem, nöjd ändå så länge man har en bil liksom. Fredrik så på 1 sekund: bilen har ju blivit flera centimeter högre i fram. Jag ba: ?!???! Va?

Det måste tydligen vara fjädrar för sportchassi… ok…. Så nu ser det tydligen ut som att jag åker med överlast i bagageluckan… hahaha! Vore inte helt osannolikt iofs… men nu börjar det dra ihop sig och det är inte många dagar kvar att fixa allt. Dels måste då fjädrarna bytas igen. Då går det en dag i Uppsala. Sen måste den besiktigas, då går det åt en dag till, för det finns ju inga bokningsbara tider.  Som tur är så får jag åka och ställa bilen på vänt så tar dom den liksom om det blir nån lucka. Så himla snällt!! Men dagarna går åt… ja… blir en intensiv sista semestervecka det här…
Har jag "10-dagar-innan-jobb-ÅNGEST"?!?! Deppigt isåfall… som världens längsta söndag. Med jobbångest… hahaha! Blir roligt…  nä, ska jag kliva upp kanske… grabbarna drog för en timme sen, kl är 7.15… tvätta lite kanske. Fick ju hem så sjukt snygga handdukar från Indiska häromdagen… det var ju rea då såklart… TOPPEN!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar