Sidor

lördag 12 augusti 2023

Ogräs

Gången till huset bekämpas flitigt av Fredrik. Han rensar och häller på ogräsättika och en massa bestyr… men efter de senaste veckornas regn har det mest blivit en ogräsgång… suck alltså. Dessutom har själva gräsmattan blivit en äng och efter morgonens klippning ligger det drivor med gräsklipp… känner mig lite klagig, jag var så pepp på att gå ut och måla om min stol, men det går ju inte i regnet. Jag får glädjas åt gårdagens fika med två fina vänner i Enköping istället. Det var härligt och det är bara såååå bra att få lite input här och där. Ja, det ska jag verkligen tänka på istället för att grina över dagens skitväder. Sen var vi ju till svärisarna och käkade chili con carne. Jäkligt NAJS och gott!! Och idag blir det ju…. Trumvirvel….. SYJUNTA! Ja, livet är bra gött ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar