Sidor

onsdag 23 augusti 2023

Senaste tidens grytlappar…

Alltså nu börjar jag få flyt på grytlapparna tror jag. Har börjat få till bra form och fason. Snart har jag 4 stycken med riktigt bra form och så ligger det 3 stycken med lite sämre form… men alla ska få en rolig (hur roligt det nu kan bli) kant. Blir som färgglada karameller ju!! Åååhhh!!! Vill bara sticka hela tiden!! Men jag får nöja mig med en stund efter jobbet. Bra avslappning, förutom sicksack… det kräver ändå en del tankekraft. Så det får jag väl roa mig med på helger.. hahaha!! Kanske på söndagskvällar när jag laddat batterierna ett tag… hahaha!! Snart kanske jag lyckas med riktiga motiv??? Ja, vi får se hur det blir. Snart är det helg. Jag ska till Sthlm på lördag… hoppas jag hittar nåt roligt, nåt färgglatt garn kanske? Måste kolla butiksutbud, komma lite förberedd…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar