Sidor

tisdag 8 augusti 2023

Ett jäkla bestyr!

Det här med att få ihop prylar till friggan!! Hela sommaren har jag försökt få tag på en dagbädd (ej lyckats) och ett klaffbord från blocket eller marketplace. ÄNTLIGEN fick jag ett bord!! (Varför lägger folk ut annonser och bara skiter i att svara/ta bort sålda varor???) men Wow!! Så bra det blev. Lite slitet grönt, tänkte måla om det först, men nu tycker jag det verkligen passar!! Bra säljare också!! Snabbt svar och bar ner bordet. Affären klar på 5 minuter. Så nöjd!! Bra morgonbestyr!!
Imorgon hoppas jag på sol!! Det var då ett himla tråkigt väder!! Jag vill få ut vitrinskåpet och måla om det, och behöver jag verkligen ha en loppis!! Det är inte mycket semester kvar nu, jag vill så gärna ha fixat klart tills jag börjar jobba igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar