Sidor

tisdag 15 augusti 2023

Sabla otur!

Målade lite på skåpet, färgen tog slut… så otur! Så insidan är satt på paus ett par dagar… men utsidan tror jag nästan blev färdig. Körde på med jungle green i solnedgången. Så man får väl se i vanligt dagsljus hur det blev… men idag ska det ju regna, så det kanske var bra att ta paus i måleriet pga färgbrist precis idag. Dessutom kommer ju Georg och Ivar och Annie idag. Det blir roligt!! Kanske Elliot får upp självförtroendet lite… han stukade sitt finger på fotbollen igår. Han stod i mål tydligen och han fick väl nåt hårt skott precis på ringfingret. Stackarn. Men jag tyckte även det var lite märkligt att han ville stå i mål öht… då sa han att han hellre gjorde det eftersom han är såååå himla dålig på plan. Alltså stackarn!!! Jag tycker han är skitbra!!! Sist grabbarna hängde så blev han ju lite pepp, Georg och Ivar verkar vara födda med bollen vid foten och de visade honom lite trix och grejer, körde lite roligt liksom, så efter det blev han väldigt taggad… men det verkar då ha gått över tydligen… och nu har det varit träningsuppehåll ett tag med så det kanske blir så då… typiskt… hoppas han blir lite pepp igen, så han slipper känna sig så sopig. För han vill ju ändå fortsätta med fotbollen… ( konstigt ändå, jag hoppas han ändrar sig och hänger med mig istället… målar skåp, stickar grytlappar, ja lite sånt som är kul PÅ RIKTIGT… hahaha) det hinner väl ändras många gånger det där innan barndomen går över till vuxenlivet…
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar