Sidor

fredag 11 augusti 2023

Kanske jag blir ”en sån”…

"En sån" som inga prylar har. Med dåliga möjligheter till en glädjande variation i vardagen… ja vi får se… hahaha!!! Det måste övervägas noga det här, vad ska skickas ut på loppis och inte… jag har ju samlat på mig en del bråte ( myyyycket fint!!!! Och bra!!!! Enligt mig…), som inte eller väldigt sällan används pga ganska liten bostadsyta så allt ligger instuvat längst in, längst bak. Igår letade jag ihjäl mig efter ett tyg som jag är så himla säker på att jag har någonstans i gömmorna, hittade inte!! Men jag fick lätt och snabbt ihop 2 kassar till loppis. Otroligt!!! Bra!!! Men jag blir också lite nervös… tänk om jag ångrar mig, om vi bygger ut, då kommer det ju bli jääääääätteliiiiite saker i huset… ja, vi får väl se!!
Kan det bli fint väder snart så jag kan ställa upp ett loppisbord på parkeringen för det första… zzZzZz
Iallafall!! Jag lämnade in kärran på verkstad igår. Fredrik hade förberett mig på att det skulle ta 4 timmar. Bokade träff med Lia och vi drog till Erikshjälpen och köpte en stol till friggan (det är den jag behöver tyget till, suck!!) men innan hon hade tid för mig, pga jobbar, så hann jag gå till Skaparverkstan i Kåbo och köpte mig en kruka med dödskallar. HURRA!! Den passade verkligen fint i friggan!! Så det där med att göra sig av med för mycket prylar… det är nog ingen risk ändå… det fylls ju på friskt… hahaha!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar