Sidor

tisdag 29 augusti 2023

LÄGG UT!!

För farao!! Har inte lagt ut fredagens bästa köp!!! Jag o Elliot drog till Rusta innan hockeyn, jag hoppades de inte tagit slut. De stora glaskrukorna med ljus. 99 kronor styck!!! Galet! (Kanske är omoderna nu för tiden, skiter väl jag i…) Jag tycker de är skitfina!! Man fick köpa Max två. Kanske tur det var begränsning… jag håller ju på att försöka rensa ur tvättstugan på prylar… vilket går sådär…
Idag ringde skolan och sa att Elliot är dålig. Så det blev vab. Han har ju faktiskt sagt att han har ont i halsen och han har hoppat träningen, imorse käkade vi esberitox i hopp att det inte skulle bli värre iaf, men nu ligger han i soffan med feber och jag känner mig också febrig… hoppas det inte är nån ny covid-skit vi åkt på. Fy farao!!! Vi får esberitoxa oss och softa. Kollade precis en film, Norbit. Vi skrattade gott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar