Sidor

söndag 13 mars 2011

Kan man inte köra trådlöst...

Vart ju lite trött i fredags när det gick helt åt skogen med min kuddidé...


Sömmen blev ojämn och tråden gick av HELA tiden.
Så jag lade ner det projektet och tjurade på soffan en sväng.
( Igår fick jag tipset av Camilla att köpa bättre tråd, så kanske tar upp projektet igen inom en snar framtid.)
På kvällen hälsade jag på Fia som flyttat till Enköping.
SÅ ROLIGT!!!
Undrar vad det är med oss vikare som dras till dom här trakterna?!?!?
Men fantastiskt kul iaf, hon kanske inte kommer tycka det är så kul, för jag kanske kommer hänga där typ HELA tiden ;)

Annars så har  jag jobbat i helgen.
Det sög verkligen att dra till jobbet igår morse,
när solen sken och det var helt underbart.
Var så avis på Freddan som bara fick va hemma o ha det gött.
Men idag var det riktigt trökväder,
så då gjorde det ingenting att va inne på jobbet.
Dessutom var det ju kortdag.

Nu sitter jag o kollar på nyheterna och tycker så hemskt synd om japanerna :(
Fy Farao!!!

1 kommentar:

  1. Ja visst borde man kunna köra trådlöst, för det ÄR JU ÄNDÅ 2011!

    SvaraRadera