Sidor

lördag 19 mars 2011

Sol i sinnet!

VILKEN DAG!!!
I love it!!!

Strålande sooool och ledig helg!

Sov till 10 utan att vakna en enda gång.
Så skönt!
För även om jag börjar mycket senare än Fredrik på
vardagarna så ligger jag vaken från att han drar.
Typ 05.50.
För trött för att kliva upp, men för pigg för att sova.
Alltså supertrött resten av dagen...

Efter frukosten, min bestod av en varm tacomacka ;) ,
tog vi en prommis med Hampus.
Halvvägs till Ica sa Fredde att han glömt påsar...
SUCK!
Så vi vände, för det är ju bara föööör pinsamt när man inte har hundpåsar o doggen sätter
sig utanför någon stackares grind eller så.
Har ju hänt mig ett par ggr.
För det slår ALDRIG fel.
Har jag 4 påsar med mig så sätter han sig 5 gånger osv.
Tröttsamt!
Så hela rullen tar jag med mig OM jag får för mig att gå ut med byrackan... ;)
Så vi tog vägen förbi båten o kollade så den hade det bra.
Den var ju större än jag mindes.
Det ska bli mysigt att åka på ån i sommar med den.
Om den flyter förstås, för det är ju inte testat än ;)
Och så måste jag ju köpa flytväst....
Fast jag flyter nog fint utan oxå.

Sen gick vi på banvallen hem.
Tror inte jag gått där förr,
och nästa gång ska jag ha bättre skor på mig...

Fast jag förstår då inte tjusningen med att gå där...
Grenar som sticker ut gropigt o bara drygt.
Jag blir bara mer och mer övertygad om att de som går här bakom
( ja fast inte vi som bor här förstås...)
bara är jäkligt nyfikna !
För det är ju som att gå på våra baksidor.
Det var t.o.m nån som cyklade här utanför i somras.
PUCKO!!!
Hoppas han fastnade i nåt träd nånstans på vägen!!!
Hahaha!!!
För på andra sidan av våra hus så går det ju en VÄG som man mycket hellre kan gå och cykla på.

Jaja...
väl hemma var fötterna REJÄLT blöta

Det är ju så härligt väder så var ju tvungen att plocka fram
tunnjackan.
Som Fredrik så snällt vinterförvarat i garderoben.
På golvet.
UNDER en massa skor och annat skrot.
Tackarrrrr!

Sen var det dags att plocka undan lite här hemma samt dammsuga.
Sällan...
Dagen till ära vart det härliga gröna sängkläder.

                                                                      grönt är skönt

Med en lätt touch av svarta hundhår förstås.
Kanske är liiite interssant med hundhår överallt.

Shit!!!
Vad sugen jag blev på GODIS....
Inte så bra!

Njet!
Dags att kolla på veckans
"Halv åtta hos mig"
Det ska bli spännande att se om det går bättre nu när vi har nytt bredband.
Eller vad det heter.

MORS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar