Sidor

onsdag 23 mars 2011

Men är man nå härlig då!?!?!?!

Kan tro det va!!!
Tog premiärprommisen, för i år, idag.
En härlig solskenspromenad iförd mina omtalade tights och allt.
Vilket resulterade i EN tutare...
INTE ILLA!!!
Det var ju iofs Carro, men en tutare är alltid en tutare ;)
Och hade det varit någon annan hade jag skämts ögonen ur mig!
Hahahaha!!!
Men det är faktiskt skönt att gå i tights.
Inte så snyggt på mig dock, men skönt och det är ju huvudsaken...
Och jag är ju hygglig som bjuckar grannarna på ett gott skratt ;)

Efter tutningen tog det väl ungefär 3 sekunder innan luren ringde
och Carro ville upplysa mig om att det var hon som tutat.
Det såg visst inte ut som att jag hört.
Hon måste missat att jag vinkade efter henne som en TOK.
( Jag lovar att det INTE var för att jag ville lifta upp till Salnecke ;) )
Eftersom vi har en HEL DEL att snacka om,
har ju inte setts på en månad typ,
så vart det en uppdatering deluxe.
Från Lenas Modebod,
upp och runt Salnecke,
ner mot samhället igen
och när jag kom till Bion hade hon kommit fram till
sitt jobb och var tvungen att avbryta.
Tur att det inte var så mycket folk ute i krokarna,
jag glömde visst att ta ur ena hörluren.
Så medan jag pratade med luren i ena örat så dunkade
E-type för fulla muggar i det andra örat.
Vilket resulterade i en ganska högljudd konversation....
Men det var nog ganska intressant att höra om bruntungor, kappvändare och trädgårdsmässor
 i en salig röra...
Framförallt eftersom det bara var mitt snack som hördes
HAHAHA!!!
 Vi har ju så mycket att snacka ikapp nu, så det bara är ett måste
att gå över på fika på lördag efter jobbet.
Och så ska Carro fresta mig med sitt nya badkar med lejontassar...
VILL HA!!!!!
Men vårt badrum kommer nog inte fixas det närmsta decenniet,
så jag får väl gå till henne o dregla ibland då :)

Igår kom Fredde till mitt jobb och hade köpt ett par nya dojjor.
Till mig!!!
TACKARRRRR!!!!!!
Jag såg dom på reklam på tv häromdagen.
Endast 299:-
Jag sa att dom var tjusiga och att det säkert bara var ett lockpris,
att de säkert inte fanns i butiken,eller att det kanske bara var barnskor.
Men så hade Fredrik åkt förbi o kikat, och det fanns jättemånga.
Ordinarie pris var över 800:-
Så det var ju kanon!!!
Det sämsta med mina fötter är att de är så BREDA...
Men jag kan ju liksom låta bli att dra åt snörena så hemskt tills det gått ut sig.
För strl 39 vart ju för långa ist.
Och det är inte så snyggt, när toppen blir hel vikt och platt för att man går in i saker.

Näpp!
Nu ska jag läsa senaste numret av Hänt Extra innan jag gör mig iordning.

HA EN FANTASTISK DAG I SOLSKENET!!!

2 kommentarer:

  1. Åh vilka fina skor! Jag såg ett kort på mig med ett 10år gamla nike med blå stripe, shit vad jag saknar de skorna. trodde bara man kunde gå i de där fula converse nu:-D

    SvaraRadera
  2. Jamenvisst! Dom var inte dumma alls! :)

    SvaraRadera