Sidor

tisdag 1 mars 2011

Varit på dejt...

... med HELENA!!!
Det var väl på tiden!?!?!?!!!??
Så nu är jag lite uppdaterad om både det ena och det andra ;)

När jag ändå dragit mig in till stan så tog vi oss en sväng på Ikea,
Rusta och Gränby.
Det jag kom hem med var lite ljus (sällan...) flingsalt, en virkbok, lite innerkuddar så jag kan sy lite fler kuddar, prickiga bullformar ( eftersom jag bakar såååå ofta...ironi)
hårfärg, nya blommor till Veronicaskålen och en enda futtig skjorta från H&M.
Jag som bara skulle köpa kläder.
Men jag hittar ju aldrig nåt när jag verkligen tar mig för att kolla lite...
SUCK!!!
Får väl åka in till city nästa gång ist.

När jag kom hem fixade jag Veronica-skålen.
Slängde ut de gamla Hyacinterna och planterade i såna där små påskliljor ist.
Än så länge är det ju bara små lökar som sticker upp
så jag stoppade i det där roliga plåtpyntet som jag köpte på Fullerö
sist jag o Carro M var där.
En galen, spretig fågel och matchande små plåtblommor.
Sen är det sånt där fluff som jag gillar.
Grönt.
Grönt är skönt! ;)
Imorgon kommer Peter från RBA, då ska jag visa honom vad jag gjort.
För det är han säkert JÄTTEINTRESSERAD av!!! Hahahaha!!!

Nej dags att hämta in tvätten så jag har rena kläder till jobbet imorgon.

MORS! 

2 kommentarer:

  1. Fint, fint!! Anna Burr

    SvaraRadera
  2. Du är bra händig du angie=)
    Kanske oxå måste plantera påskliljor i nåt...
    PUSSPUSS=)

    SvaraRadera