Sidor

söndag 27 februari 2011

Där fick Fredrik ordentligt med pisk!!!

Var på middag och bowling med Fredriks familj
igår  efter jobbet.
Var på en grekisk restaurang i Uppsala.
MUMS!!!!!
Jag bara måååste göra tzatziki här hemma någon dag!
Fattar inte varför jag tycker det ska vara så jobbigt att köpa yoghurt
o låta den rinna av.
Det finns ju grekisk att köpa, men jag tycker inte det blir lika gott.
Om jag inte kommer ihåg fel förstås, för det kanske var en 15 år sen jag gjorde det sist.
( På praktiken i gymnasiet... GULP!!!! 15 år sen!?!?!??!?)

Jahapp!
Efter middagen bar det iväg till Fyrishov på discobowling.
Jag tyckte väl det skulle bli sådär roligt...
Jag o Emma var ju o bowlade på fadderdagen i november och det gick ju inget vidare... ;)
Jag började väl lessna ur ordentligt när jag bara fick
streck HELA första raden, typ.
Vi hade bokat 2 banor i 2 timmar så jag tröttnade och tog det tyngsta klot jag
orkade kasta iväg och fick både
snedstreck och strikar!!!
Wihoooo!!!!
så jag kom ikapp och vann av oss 4 som var på min bana.
På min bana var det jag, Fredde, Jonte och Carina.
Det kunde jag väl aldrig tro!!!!
Så nu kan jag tänka mig att följa med fler gånger ;)
Svärisarna på banan :)

För övrigt har jag bara jobbat i helgen...
I fredags knåpade jag ihop 3 kuddar och gjorde såna där kokosbollar, men jag tror jag gjorde lite
fel med fluffsmeten, så jag tror jag måste göra nya på tisdag.
Vilken ooootur!!! ;)
Då har jag ävenpaxat en dejt med HELENA:
DEEEET var ju evigheter sen!!!!

Nej nu ska jag ta o göra kväller tror jag...
Imöra kommer det folk till butiken som ska sätta upp en
exponeringsgrej till kivisarna.
Det blir kul!
Tror att vi kanske skulle kunna fixat det själva, men det är alltid kul
med besök i butiken.
Kanske man får höra nåt nytt eller om det är nåt nytt på G.

Hahahahahaa!
Hörde ett vrååååål från sovrummet.
Tror Fredde lade sig på spikmattan, han är då för känslig...
Kanske bäst att kolla till karln.



MORS!

1 kommentar:

  1. Jaså du, bowlingproffs minsann ;) Det blir upp till bevis nån dag, det hör jag det! Heeeelt fantastiskt att vi lyckats boka en dejt! Hurra! :D

    SvaraRadera