Sidor

tisdag 1 februari 2011

Grymt nöjd...

... med dagen!!!!

Tog vägen förbi mamma innan jag drog upp till Norrsundet.

Jahapp!!!
Hade jag en julklapp som låg o väntade då.

TACKARRRR!!!

En finfin ljusslinga från Beckis.
Nice! Den ska jag placera ovanför sängen.
( Kommer säkert en bild senare ;) )

Sen följde morsan med upp till Elias.
Skoja inte!!! vad gullig han är!!!
Så nu har jag laddat upp med lite kort på kameran o sådär.

Men snacka om att man kan hitta på bra grejjer på oväntade ställen!!!
Inne på Konsum i Norrsundet hittade jag på en muffinsbok
för 79:- den bara lära följa med hem!

I Robin o Jonnas källare hittade jag 2 superfina burkar som jag fick
lägga beslag på.

TACKARRRR!!!

På den ena står det:
Frits friska fisk.
Den andra:
Smör.
Såååå fiiiina.

Och de passar ju så bra med Kanelburken jag köpte i somras uppe i Umeå.
Så nu kan man väl ändå säga att jag har en liten samling!?!?!
Blir så glad och hoppas att jag hittar på fler kompisar
till burkarna.

Förresten...
Jag tänker inte ha fisk o smör i dom,
jag köpte lite fina bullformar, på Dollarstore i Gävle, som
kan få flytta ner i dom tills jag behagar baka loss.

Baka loss var det...
Fredrik börjar visst bli en van Kitchen Aid-brukare :)
Idag hade han minsann gjort en sockerkaka
och igår gjorde han degen till en paj i den.
Han samlar då poäng karln ;)
UNDERBART!!!
Morsning!

3 kommentarer:

  1. Haha, du är tokig du! Finaste burkarna! Ska komma ihåg att kika efter fler kompisar till din samling om jag ramlar in på en loppis nån dag...Och det läär jag göra ;)

    SvaraRadera
  2. Min karl använder vår kitchen aid flitigt också! Beror nog på att det är en maskin!! : )

    SvaraRadera
  3. Vad snällt Helena! Gör gärna det, jag verkar ju aaaaldrig ta mig iväg :(
    Men jag kanske kan haka nån gång oxå ;)

    Haha Annika!!! det är ju skitbra! Vad det än beror på ;)

    SvaraRadera