Sidor

tisdag 8 februari 2011

Snöoväder!

Med snö och blåst, det är Hampes favorit!!!
Nu ligger han där ute och bara njuter,
medan öronen står rätt bak för det blåser så hemskt!
HAHAHAHA!!!! han är då för tokig!


Själv håller jag på att tvätta och frös nästan näsan av mig
när jag klev utanför dörren.
BURR!!!

Borde kanske ha bakat lite bullar till snickarna som kommer imöra,
men jag glömde köpa jäst igår så nu är det kört!
Synd!!!

Hoppas Johanna laddar upp med mycket godis då,
så kan dom få mumsa på det ist :)

Ikväll ska jag med SusieQ
på stan o käka lite middag...
Det var väl länge sen!?!?!?
Ska bli SUPERMYS!!!!
Inget vin för jag kör, men det får väl gå ändå ;)

Undrar vart vi ska gå...
Hoppas hon har nåt på lut!

Nu har dom pratat om meditation på tv, jag missade såklart hur man skulle göra, men det låter ju jätteintressant!
DET skulle nog kunna vara nåt för mig.
Får googla...

MORS!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar