Sidor

söndag 6 februari 2011

Alla sätt är bra...

Hahaha!!!
Snacka om att jag höll på att skratta på mig
när jag såg Fredriks fikapåse!!!
Va?!?!?!
Kaffekanna och en mugg i plastpåse!!!
Är det så man packar när man ska ut i skogen på Enduro?
Han är ju inte riktigt klok ibland... ;)



Och nu kommer bilden på min julklapp som jag fick av Beckis :)


Det vart ju mysigt!
Får passa på att ljusslingan nu då, innan det blir för ljust ute.


Idag har jag lyckats (eller lyckats o lyckats...) gjort 2 kuddar till soffan.
Tänk att det kan va så krångligt...
Det är ju bara två fyrkanter som ska sys ihop...


Har ju även lyckats få undan en hel del tvätt oxå.
Skönt!
Jag måste skärpa mig lite på morgnarna när jag börjar 12 o fixa minst
en tråksak, så man slipper det på lediga dagar.
Och hoppas det fina vädret håller i sig, så jag kommer ut
på morgonprommisar.
Det längtar jag efter!
Men det är ju bara till att skärpa till sig...
GOOD LUCK
till mig ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar