Sidor

söndag 13 februari 2011

Tröööötttt!

Fy vad jag är trött alltså!!!
Trots att det blev en tidig kväller igår...
Vi var ju några tjejjor hemma hos Carro.
Myste lite, men man fick då INTE titta på MELLO.
Så nu är jag ju så nyfiken på hur den var, för jag har då aldrig sett så
mycket kommentarer på FB samtidigt som,
som handlade om just det.
Jajja!!! får se vad som händer nästa lördag.
MEN visstja!!!
Då ska  vi på 40-års kalas.
Jahapp... det är bara att fejsa att detta inte blir mitt
melodifestival-år iaf.
Men jag tycker faktiskt det är lite drygt med alla deltävlingar.
Och oftast är det ju de mest kända som är bra, typ PETER JÖBACK,
så varför kan man inte bara ha det som förr???
Med de bra artisterna, och endast en omgång.
Ja och så kan jag ju sluta gnälla och bara låta bli att bry mig... ;)

Fredrik hade det iaf väldigt trevlig på
Tommys 30-års kalas igår.
Jag tyckte det var lite sisådär när han kom hem vid halv fem tiden på morgonen...
Det skulle ju gå ann om han tyst och stilla gick o lade sig,
och lät mig sova. Men det kan man ju glömma!
FULLSTÄNDIG RAPPORTERING...
SUCK!!!
Hahaha!!! och behöver jag ens nämna allt oväsen!?!?!

Nope!!! Dags att gå ut o jobba lite igen.

MORS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar