Sidor

torsdag 10 februari 2011

Lite lukta gott!!!

Igår plingade det till i luren,
mitt paket med parfym fanns att hämta på Ica.
Med ångest åkte jag o hämtade det efter jobbet...
Fast lite roligt tycker jag ju att det är också.
Det som är dumt är ju att HELA veckopengen gick åt,
när jag i lördags efter mycket viiin o liiite junta,
vart lite parfymsugen o la in en beställning mitt i natten.

det var ju tänkt att jag skulle köra en favorit i repris,
men lite tokigt vart det...
Tog edt på min ABSOLUTA favorit BVLGARI.
Skulle ju ha varit edp såklart, men får väl spreja på ordentligt då...

Sen ville jag ju ha min andra favvo
Juicy Couture.
Men jag vet inte riktigt om den har nåt särskilt namn, så då tog jag det som fanns
av det märket RÄTTUPPONER!
Couture Couture
Men som tur var luktade den också gott.
Inte lika gott, men så går det ibland... ;)


Nej nu är det nog dags att gå hämta in tvätten...
Börjar se ett slut på alla sängkläder där ute.
Skönt!!!
Det är ju för drygt med den här begränsade torkmöjligheten vi har...
Hela vardagsrummet blir ju fullt om man vill fixa allt på en gång.
Till nästa vinter får vi verrrkligen ta tag i tvättstugan så
vi får plats med tvätthängning :)

2 kommentarer:

  1. Men åk in på ikea pronto och köp antonio;-)

    SvaraRadera
  2. Alltså vi har ju plats i tvättstugan egentligen, om inte sofforna, det gamla rumsbordet och diverse flyttkartonger tog upp 2/3 av rummet.. så nu har vi ju en torkställning som vi ställer inne framför värmepumpen. Funkar jättebra för VANLIGA kläder, sängkläder tar liiite mera plats, så ställningen blir full efter 2 maskiner samt alla stolar i vardagsrummet....
    Så närvi bara byter utan att hålla efter så tar det ju ett tag att tvätt bort berget... SUCK!
    Jag hjärta sommar och tvätthäng UTE!!! Men snart så ska väl snön väck :)

    SvaraRadera