Sidor

lördag 5 februari 2011

Kort stubin...

Idag sov jag utan problem till 9.30.
Vad skönt!!!
Men sen vart jag lite stressad...
Måste försöka tvätta undan lite sängkläder i helgen,
kan ju ta liiite tid kanske.
Vi har ju tyvärr fullproppat i tvättstugan med soffor, bord
och en massa annat rassel så allt måste ju hängas inne.
Tar ju lite plats... hahaha!!!
Jaja! Har kört 2 maskiner iaf och hinner väl med några imöra oxå.

Följde med Fredrik till Gränby.
Han skulle köpa lite kläder.
Jag tittade inte ens efter nåt, för jag skulle ju åka till Ohlssons tyger.
Där vet man ju aldrig vad man hittar på.

Fick sushi till lunch.
UNDERBART!!!

Besöket på Ohlssons slutade med 3 nya tyger.
Som jag ska sy kuddar av förstås.

Väl hemma fick jag leta som en tok efter ett tyg som jag bara ska ha en kudde i, men det var ju borta såklart.
IRRITERAD!!!!
Ligger väl under nån soffa eller nåt i tvättstugan...
SUCK!!!

Men då fixade jag lite med dynan i hallen ist.



Före, lite tråkigt...


...efter: lite mullig o ullig ;)


Det konstiga var ju att det där flufftyget visst växte ju mer man sydde, så det var ju nära
psykbryt ett antal ggr, men till slut struntade jag i det o vänder helt sonika
det konstiga in mot väggen.
SMART!!! ;)


Nej nu ska jag slappna av lite innan vi går till
Magnusson Mansion.


Morsning!


2 kommentarer:

  1. Du är duktig du Angie! Puss=)

    SvaraRadera
  2. Vad snäll du är, fina du! ;) hahaha! tur att man inte ser baksidan ;)

    SvaraRadera