Sidor

tisdag 1 februari 2011

Hej Norrland!!!

Idag ska jag dra upp till Norrsundet!
Få se om jag hittar... :)
Träffa Elias, gullungen!!!
( få se när man tar sig ner till Lidköping o träffa Oliver... )

Brorsan har sagt att han kan hjälpa mig med kort
till min framtida tavelvägg oxå :)

Nu kan det ju ta ett tag tills vi tapetserat om, men jag har iaf börjat samla på mig
ramar i olika storlekar och modeller.
Dessa ska jag lacka svarta
så det blir fint på den vita tapeten :)

I framtiden som sagt.... ;)



Men innan jag drar ska jag nog ta en rostis med marmelad.

MUMS!!!

Har ju redan käkat upp halva burken :)
Men det är inget tillsatt socker iaf,
och snart snart ska jag skärpa mig med ett nyttigare leverne.

Kanske iallafall ;)



Braxerna på!!!



Morsning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar