Sidor

fredag 28 januari 2011

PREMIÄR!!!

Idag fick jag årets första SEMLA.
MUMS!!!!

Imorse tog jag Lilla Blå och drog till Gävle och träffade mina kompisar
Evelina och Johanna.
Det har jag verkligen längtat efter!!!!
Deras minstingar Millie och Ebbot fick oxå vara med.
Jag har ju bestämt att 2011 bara måååste jag skärpa mig
o träffa mina kompisar mer!!!
Det är bara att bestämma sig,
såååå stort projekt behööööver det inte vara...
Och nu när det börjar bli ljusare ute, så känns ju allt mycket lättare också ;)
Så nu känner jag mig nöjd med dagen!
Mors!

3 kommentarer:

  1. Såååå skoj att ses å såååå gott med semla=)
    Kraaaam<3

    SvaraRadera
  2. Men hallå....vänner sa du...hur ska man hinna med allt??!!
    Men visst är det toppen skoj när man TAR sig tid och ses =)

    Du det söta kakfatet.....får du gulligt vara avis på....såvida du inte har vägarna förbi Holland ;)
    Köpte det nämligen hos en tjej som hade en butik här i skogen en gång.
    Hon kom från Holland och sålde saker därifrån....JAG hade turen och älskar kakfatet.
    Tråkigt nog så köpte knasiga Janeth ett tårtfat i samma modell.....& gav bort i 30 års present till bästa vännen....tror du att jag är avis??

    Men men, trevlig lördag!

    SvaraRadera
  3. Janeth! Det var veeeerrrrrkligen superfiiint!!!!
    Jahapp... kanske lär dra till holland en sväng då ;)
    Evelina!!! JAAAAAA DET VAR DET!!!
    Längtar tills vi ses igen ;)

    SvaraRadera