Sidor

söndag 2 januari 2011

Jämmer och elände!!!

Vilken morgon!!!
Vaknade TOKFÖRKYLD.
Smällde i mig 2 treo, tänkte att det förhoppningsvis skulle lugna ner sig lite..
Men det gjorde det såklart inte :(
Så det vart till att vända i dörren på jobbet.
Känner mig som en vekling,
men jag vet inte vad jag ska göra!
Näsan känns som en stoppad korv, susningar i öronen,
ont i rygg o axlar
samt att jag efter varje nysattack känner mig graft vindögd i ca 2 minuter...
Så det är väl bara att acceptera, det är nog bäst för både mig,
jobbarkompisar o kunder att jag är hemma.
SÄMST för plånkan dock :(
och sen hände en dum grej på vägen hem oxå... Tur att det var här i kvarteret alltså...
Det var poliskontroll i kurvan här i byhålan...
Jag blev såklart stoppad, vevade ner rutan...
"ÅÅÅHHHH NEEEEJJJ!"
Suckade jag högt när polisen berättade att det var körkortskontroll o blåsning.
Han fattade ju inte att det var för att HELA rutan åkte ner i dörren, så han sa:
" Är det nåt problem med det!?!?!?"
Nej, sa jag , men rutan är visst trasig...
Då sa han med sur min att jag kunde ju ha öppnat dörren ist.
Ja jo det kunde jag väl gjort, men jag trodde rutan var hel...
Så drog han till baken av bilen o kollade in mitt körkort ordentligt o verkade
nästan lite besviken när jag INTE körde rattonykter.
Sen fick jag åka därifrån.
Tur att jag inte bor så långthärifrån iaf, sa jag o försökte lätta upp
stämningen lite.
Det gick inte hem...
HAHAHAHA!!!
VILKEN DAG!!!
Nu ska jag bara lägga mig o försöka blunda lite.
Bihålorna är inte att leka med alltså.
Stackars Fredrik som lär hänga i garaget nu då o försöker
få fast bilrutan igen...
SORRY!!!
Tur att Hampus tycker lite synd om mig iaf...
morsning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar