Sidor

lördag 1 januari 2011

Gott nytt år!!!

Tänk vilken härlig dag jag fick igår!!!
Klev upp i skaplig tid, snackade lite i telefonen,
åkte in till ICA maxi i uppsala,
fixade med nyårsefterrätten
OCH SEN DET BÄSTA!!!
Hade ett Twilight-marathon med doggen.
Sen vid 18 vart det en brakmiddag på Tranbergsvägen.
Kan man lugnt säga!!!
Har fortfarande paltkoma och vet inte när jag ska orka trycka in nåt i huvet nästa gång...
:)
Fy vad härligt det är med ledighet!!!
Jag bara njuter!!!
Jag är ganska bortskämd kommande vecka oxå...
Ledig tisdag, lördag OCH söndag.
Som jag brukar vara varannan vecka,
men då brukar jag ju inte få vara ledig fre o lördagen före :)
Kanske kommer bli SJUKT utvilad!!!
TRRRROLIGT! ;)
Hampus är ju helt sjuk!
Var ute o slängde hans ÄLSKADE piphammare
(som för övrigt inte piper längre)
ut på åkern tidigare i morse, och han bara hoppar omkring som en studsboll.
Fastän snön nästan är lika djup som honom.
Han är nog nån slags snöhund tror jag.
Och Fredrik är nog nån slags snöman,
för han är ju bara ute o härjar med sin snöslunga hela tiden...
Själv slappar jag i soffan o väntar på att Carro ska dyka upp.
Vi ska se Eclipse.
Hon har inte sett den än, och jag kan ju kolla flera ggr UTAN PROBLEM!
Fy vad jag vill träffa Elias o"Lilla Pyret" snart!
( han har fortfarande inte fått nåt namn än)
tur att man blir uppdaterad på fejjan med bilder iaf ;)
Morsning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar