Sidor

tisdag 4 januari 2011

UTTRÅKAD!!!

Fy vad trökigt det är att vara hemma och sjuk!!!
Jag skulle mycket hellre vara hemma och FRISK kan jag lova.
Jag blir ju helt utmattad av ingenting...
Har dock lyckats ta mig till Enköping för en tur till apoteket.
Känner mig inte som ett fyllo så fort jag tittar åt sidorna längre,
så jag o blåbäret tog oss en tur.
Men nu verkar förkylningen tagit sig form som HOSTA.
Går det inte över till imorgon, så bara måååste jag till vårdcentralen.
Därmed BASTA!!!
Ringde chefen, hon tyckte att det kanske var lika så bra att inte jobba på torsdag heller.
Så blir jag bättre så blir detta en RIKTIG kortvecka på jobbet.
Siktar in mig på FREDAG då.
T.o.m doggen har lessnat på mig...
då är det illa...
Nej nu ska jag nog ta mig en liten slurk hostmedicin och Kan Jang.
Skål!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar