Sidor

fredag 21 januari 2011

Humordagen!?!?!

Just idag undrar jag faktiskt om det är någon som
DRIVER med mig på jobbet!!!
(Nej det är ingen som kommit in för att betälla en SNIPPA ;) )
Måste va världsrekord på konstigt folk....
Lite lustigt är det ju förstås,
men jag blir samtidigt lite nervös för att det ska
vara någon som smyger runt med en kamera o smygfilmar hur jag ska
reagera...
HAHAHAHA!!!
Men det har ju nyss varit fullmåne, så det kanske är några som har
efterkänningar....
Ja men det är väl bara att gilla läget!
Igår när jag kollade på engelska varianten på
"Restaurang i vårt vardagsrum"
fick jag lite flashbacks.
Det är verrrrkligen skönt att man inte jobbar inom restaurang iaf!!!
Men samtidigt är det väl bara puckona man märker,
det trevliga, supermysiga människorna
hakar man ju inte upp sig på på samma sätt.
Kanske ska börja med det på det här stället istället?
Skita i alla puckon och bara tänka på på de trevliga o allt trevligt dom säger...
Känns som en bra idé!!!
Ja få se hur det går med det.
Åhhh nej! nu har texten fuckat upp igen...
Undrar vad jag gör för fel?
Bra för de synskadade iaf ;)
Mors!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar