Sidor

fredag 21 januari 2011

Men så förträffligt!

Det kan ju hända att jag kanske har JORDENS
Fredagsmys på gång här hemma!!!!
Ost, kex, italiensk salami,
oliver, fikonmarmelad, chips,dip
och slutligen Cola.
AAAAHHHHHH!!!
( Vaddå!?!?! beach 2011, nej tack!!!)
Äntligen kom jag ihåg att knäppa på ettan oxå.
Så "På spåret" och lite allmänbildning pågår.
HÄRLIGT!!!
Min bättre hälft har ju dragit på konferensresa....
"KONFERENSRESA"
skulle då jag kalla det!!!
Hahahaha!!!! Herremindag!!!!
Fick ett samtal när jag var på väg hem från jobbet...
Då höll dom på att "konferensa"
Samt planerade för middagen.
Imorgon var det visst bad i tighta speedos på schemat samt buffé....
Kan ju bara hoppas att han är någotsånär människa när han kommer hem...
Men det kan man väl inte tro, när det är de där grabbarna som åker ;)
Nej nu bara måste jag koncentrera mig på min nyttiga afton här...
MUMS!!!!
Mors!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar