Sidor

torsdag 6 januari 2011

Sunes Sommar!!!

Samma visa hela tiden...
Blir ju aldrig frisk :(
Men det känns faktiskt bättre idag.
Imorgon får jag ju äntligen lite hostmedicin oxå.
Så det bara måste bli bra!
Har sovit 2 nätter på soffan nu så inte Fredrik behöver bli smittad mer
än nödvändigt. Få se om det hjälper...
Men han verkar ju vara frisk än så länge iaf...
Doggen tycker dock lite synd om mig o ligger PÅmig i soffan o sover.
Mysigt!
Och i morse var det Sunes Sommar på sf-kanalen.
GÖTT!!!
Så där låg vi o myste medan Fredrik gjorde nytta.
Han är himla driftig så där, min sambo :)
Jag är verkligen glad att han inte tröttnat ur på mig, jag gör ju
VERRRRRKLIGEN inte mycket här hemma.
Känner mig som en jäkla ZOMBIE...
Och illa mår jag oxå... antagligen för alla förkylningsmedel jag
stoppar i mig ist för mat.
Men inget ont som inte har nåt gott med sig.
Jag lider ju knappast av att äta lite mindre... ;)
nej nu ska jag kolla på
Jon, Kate o 8 barn...
Morsning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar