Sidor

tisdag 11 januari 2011

Tröttluva!

Det tar visst på krafterna ordentligt när man är sjuk...
Är ju HELT SLUT alltså!!!
Men idag går jag bara till 18 iaf så det är ju skönt.
Då ska jag dra till Gränby
och fixa lillebrorsans present.
Han fyllde ju 23 förra veckan... KUL FÖR HONOM!!!
Men det blir ingen personlig leverans, utan posten är det som gäller.
Han kommer nog bli SUPERGLAD!!! hahaha!!!
Det är iaf en sak som jag tycker de behöver där hemma...
Kanske kommer bild senare i veckan
FNISS!!!
I går när jag for till jobbet mötte jag inte mindre än:
2 piket bussar och 3 vanliga polisbilar fullproppade med poliser.
BLÅLJUS PÅ!!!
Jag vart sjukt nyfiken iaf!
Hur mycket poliser kan det behövas i Enköpingstrakten en måndagsförmiddag!?!?!
För det var iaf åt det hållet de körde...
Kanske ska ta o kika om jag ser nåt på UNTs hemsida kanske...
Har ju över en halvtimme kvar på rasten...
Morsning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar