Sidor

onsdag 26 januari 2011

BURR!!!

Nyss inkommen efter en tur med Hampus i snön...
Säger bara BURR!!!

Nu verkar vintern vara på väg tillbaka igen.
Inte riktigt min favvo-årstid...
Men Hampus bara ÄÄÄÄLSKAR vinter o snö!
Vi gick längs åkern, så han slapp ha koppel på sig.
Han är för tokig!

Rätt vad det är så kan det hända att det bara sticker upp
en hundrumpa ur snön.
Vet inte vad det är han dyker efter i snön... :)

Sen när det var dags att gå in igen la han sig bara platt
på gården o VÄGRADE gå in.
Suck!!!

Hahahaha!!! ett riktigt jäkla knäppo!!!!


Igår var väl en skön dag!?!?!?
11 år sen jag tog körkort?!?!?!?
Kan inte fatta att det är sant!!!!
Skönt att det är ett år kortare tills jag får byta bild...
Det är ju inte riktigt klokt hur man ser ut på det där jäkla körkortet...
Sen avslutade jag min skuld till CSN!!!!

HURRA!!!!!
Ska aldrig mer plugga!!!!
( vad jag tror iaf ;) )
Kan inte fatta hur många år jag betalat av på det där sabla
studielånet!!!

För det var ju typ HUNDRA år sen jag gick på Komvux o
och hade en liten vision av vad jag ville i livet...
Heeeeelt onödigt!!!
Ledde INGEN vart!!!!

Eller.... jag började ju jobba extra i den här kedjan lediga dagar o helger,
och det slutade ju med ett jobb.
Det var ju bra!
Men det där studielånet alltså...
Men nu är det ÄNTLIGEN ÖVER!!!!
WIHOOOO!!!! :)
Nu ska jag ta o slå en pling till Evelina och Johanna
för lite planering av min lediga FREDAG!!!!
För då ska jag åka upp o träffa mina tjejjor i Gävle.
NICE!!!!
Blir nästan lite avis på mig själv!!! ;)
Morsning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar