Sidor

onsdag 12 januari 2011

Nyfiken i en strut!!

Det är jag det!
Kollade vad det var som hade hänt i måndags när jag åkte till jobbet:
1st villainbrott
1st försvinnande av kvinna från iva på Enköpings sjukhus.
MYSKO!
Kvinnan hade blivit hittad på stan vid 13-tiden.
Verkligen konstigt!
Försvinna från sjukan på det där sättet!?!?!
Ja så det kanske var nåt av det då...
Idag på väg till jobbet hade det varit en krock vid, ja gissa då..., FLOGSTA!
SÄLLAN!!!!
Gör en parkering av det där Flogsta istället tycker jag!
Alltid en massa olyckor där! FY!!!
Har ju även märkt att det inte blir mellanslag när jag skriver...
Varför inte det???
Men nu gör jag på ett annat sätt så hoppas det funkar nu då...
Lika förut, då vart det liksom dubbla mellanslag.
Väldigt konstigt!!!
Hur fixar jag det?
Har väl kommit åt nån hemlig inställning eller nåt.
Tröttsamt är det iaf!
Nej nu ska jag jobba vidare...

Morsning!

2 kommentarer:

  1. hej du toka!! Jag håller med dig, ändringar vid Flogsta!! en cirkulationsplats iallafall!!!!!

    Hoppas vi kan ses snart! Carro kan väl bjuda på tjejträff i sitt nya hus??? Eller hur

    Kramissar Mimmi

    SvaraRadera
  2. JAAAAA! en tjejträff i Carros hus!!! Det tycker jag är på tiden!!! Och tur att det är så nära hem till mig, så det inte blir som på förra tjejkvällen ;) Hahahaha!!!

    SvaraRadera