Sidor

tisdag 18 januari 2011

FIASKO och lite fika.

Underbart med en ledig dag!!
Jag o Fredrik åkte till Ikea o skulle kolla efter
nya täcken o kuddar...
Vilket FIASKO!
Vi ville ha fluffigare o härligare täcken,
men de som vi hittade på var då lika platta som dom vi har hemma.
Så det blir väl till att knata in på Hemtex imorgon o kolla
vad som finns inne hos dom.
Annars får det väl bli 2 set med kudde från Ikea.
Det var nåt specialerbjudande.
Täcke + kudde typ 400 spänn!
Bra pris iallafall!!!
Istället för att åka hem direkt efter vår Ikea-dejt
sådär på tisdagsförmiddagen,
åkte jag till Linda.
Det var då PÅ TIDEN!
Vi gick in på Lidl o handlade lite FIKA.
Det är ju sjukt vad man kan bli köpsugen...
Vad som helst som man inte riktigt visste att man har behov av...
Men iaf en ny pyssellåda var bra köp, för det behöver jag ju faktiskt.
Och billigt! 29 kronor.
Då gjorde det inget att den var lite liten...
kan ju köpa en större om jag springer på det en annan gång ;)
Åkte hem vid 17.
Linda den HURTBULLEN skulle på Zumba.
Verkar ju hur kul som helst!
Hämtade Fredrik hemma,
sen vart det affären och hem igen.
Blev färsbiffar med stekta champinjoner, lök och Fredriks
favoritsås

Hahaha! SNYGG bild!!
Fyra nyanser av BRUNT!
Nej nu ska jag ta o virka lite medan Fredrik kollar på handboll.
URK alltså!!!!
Jag hatar sport på tv :(
Mors!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar