Sidor

söndag 9 januari 2011

En riktig bonnmora...

... som lagar blåkläder. Det är jag det!!! Tydligen ;)

Fredrik, som håller på att hjälpa Pettsson med plogning och sandning,
kom hem på ett riktigt kass humör.
Han hade kraschat sitt andra par jobb-byxor inom en vecka...
Hans byxkonto börjar väl ta slut, så han slängde fram dom till mig och sa att jag kunde väl kolla på detta...
Bara för att jag har fått en symaskin, betyder det INTE att jag är en hejjare
på att använda den!!!!
Men jag lyckades ju sy igen hålet iaf efter många svordommar
och stora hårtussarpå golvet.
Tålamod är ju INTE min starkaste gren...
Så när det visade sig att jag sytt ihop ena benet bröt jag ihop
ett tag, men det var ju bara att ta fram
sprätten o göra om...
Hahahaha!!!
Så får jag höra ett klag från mister om sömmarna,
ja då får han väl sy själv nästa gång.
Kanske blir bättre oxå :D
Men jag ser det som att han fått en snygg detalj på sitt ena ben...
han kan väl hänga nån skiftnyckel eller nåt framför.
Hahahaha!!!
Nej nu ska jag panika lite över morgondagens återvändning till jobbet...
Känns ju som tusen år sen jag var där.
Jag kanske måste få en inskolning ;)
Mors!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar