Sidor

fredag 14 januari 2011

Homestyling...

..a la Fredrik, var det visst.
Han bestämde sig visst för att ta bort ljusstaken från fönstret o improviserade lite med alternativ fönsterstyling...



Jag är ju så taskig, så jag ändrade till mitt sätt:


Hahahaha!
Men jag lovar att kanske kompromissa lite,
om han ser nån skillnad överhuvudtaget
när han kommer hem ;)

NU väntar jag o Hampus på att Ida o hennes hund ska komma o hälsa på.
Det blir spännande !!!
O kul att Hampus får nån att leka med i det härliga vintervädret!!! :D

Hej så länge!


2 kommentarer:

  1. Haha, kvinnor kan....själva ;)
    Inte lätt att vara man i dagens samhälle......
    Här har små försök ifrån sambon resulterat i att han INTE försöker mera....
    Skönt för mig, för då blir det inte dubbelt arbete längre =))

    Kramkram!

    SvaraRadera
  2. Hahaha!!!
    Nej det är verrrkligen inte lätt att va man ibland ;)

    SvaraRadera