Sidor

måndag 24 januari 2011

Glass i stora lass!!!

Helgen har vart superskön!
Soft lördag med Carro på BÅDE Fullerö
OCH Växtriket.

Sen vart det lite film o slappning med Fredrik hemma i soffan.
Igår blev det lite mer fart i stugan...
Drog in till Fyrislund o kollade tapeter (ÄNTLIGEN!)
så nu har vi lite koll på vad vi ska köpa i framtiden.
Ingen brådska här inte... SUCK!

Vi fortsatte till IKEA.

Där hittade vi en bra personal som hjälpte oss med tipset som jag
fick av Helena.
Så nu har vi nya kuddar och täcken.
Så skönt!!!

Efter betalningen bara måste man ju ladda sig med lite korv och glass!
Jag fick stå utanför kön med kassarna medan Fredrik beställde.
Det var ju redig kö alltså...
Bakom Fredrik stod det en hysterisk morsa, som bara var tvungen att skrika på sin gubbe
som stod nästan vid mig o väntade.
-Jimmy!!! Kolla din telefon!!! JIMMY!!!!
Han tyckte väl hon var dryg...
-Ja jag SER att jag fått ett sms.
-LÄS DÅ!!!
- OK!!!
Sen kom min glass o kille äntligen, så då orkade jag inte störa mig på knäppa familjen...
sen såg jag vad hon gjorde...
SÅ PINSAM!!!
Hon hade tagit en mugg för att "dricka vatten",
fyllde sin glasstrut, tömde den i koppen,
SKREEEEK på den där JIMMMY!!!!
gav honom struten för att han skulle fylla på den IGEN!?!?!?!
HERREGUUUUD!!!!
Jag bara skämdes! hahahaaha!!!!
H U R S N Å L K A N M A N V A!?!?!?!?!?
Och tänk om hon inte stått o gapat så mycket hela tiden skulle det ju gå obemärkt förbi...
Men nu vart det ju bara sååååå pinsamt.
5 KRONOR!!!!
Och vad visar det deras barn!?!?
jaaaadu!
Körkort på att få skaffa barn borde vara en lag!
Sen vart det hem, städa som tokar, bädda med våra nya sängkläder o täcken och kuddar.
Avslutade dagen uppe hos svärisarna med hamburgare och mys.
Så idag känns det som att jag fått lite gjort i helgen, tror tillochmed jag laddat mina
batterier lite.
Det kan ju verrrrkligen behövas ;)
Men mors då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar