Sidor

fredag 14 januari 2011

Playdate!

Men FY vad mysigt vi haft det idag!!!!
Hampus och Ronja, de blev nog lite KÄRA i varandra :D
Men det var lite svårt att samla ihop dom för en tjusig parbild...
Här har de stått o väntat på mig o Ida
medan vi var inne på fabriks. Sååå duktiga var dom!

Här hade jag sprungit efter dom länge, till sist fastnade dom tillsammans...
Ronja lyssnar ju på Ida och är så duktig,
medan Hampus mer verkar ha knäck i lurarna när jag säger till... suck alltså!
Verrrrrkligen husses hund...
Men vi har haft det superbra och nu ligger han o längtar efter sin tjej ;)
Och de har ju absolut äktenskapstycke!!
Synd att Hampus är knipsad, annars hade det blivit valpar!
It´s a match made in heaven!
Längtar tills vi har en playdate igen!
Det är ju NÄSTAN som att jag kan tänka mig det här med husdjur iaf ;)
( För de som undrar så är ju Hampus faktiskt Fredriks hund...)
Nej nu ska jag ladda inför helgens jobb...
Mors!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar