Sidor

fredag 7 januari 2011

tråkigt och trist och alldeles, alldeles UNDERBART!

Har tagit paus i mitt självömkande...
Jag ORKAR inte mer.
För när man sitter o tjurar och kollar runt på fb,
plötsligt händer det!!!
Ens brorsbarn tittar fram på skärmen.
SÅÅÅ JÄÄÄÄKLA GUUUULLIGGGGG ELIAS!!!!
Man bara smälter direkt!
Man kan helt enkelt inte tjura!!!
Eller jo, man tjurar lite för att det är så långt upp o hälsa på...
Men jag snodde den här bilden också ;) Hahaha!
Kommer jag inte ge tillbaka!!!
Min systerson, det lille pyret, har äntligen fått ett namn oxå!
Det händer mycket medan man ligger sjuk...
Han ska heta OLIVER!
Tadadadaaa!!!
Jättefint o passande!!!
Jag har då för fina syskonbarn!!!
Nu känner jag mig lite gladare igen.
SKÖÖÖNT!!!
Tror att påsarna med djungelvrål hjälpte till en del oxå.
Tackarrr till Fredrik som fortfarande orkar med den här sjuklingen...
Nej nu ska jag byta sängkläder...
Jag råkade låta doggen ligga o trängas med mig i soffan,
efter 20 minuter var ju hela duntäcket dyblött.
Råkade visst ha 20 kilo snö i pälsen.
Tänkte inte på det...
Men nu är täcket torrt och som nytt!
Lite plattare bara.
Men det gör inget, för vi måste ändå köpa nya täcken och kuddar.
Fast då vet jag inte om det blir duntäcken faktiskt...
Man har ju sett på tv vad dom gör med dom stackars fåglarna :(
Får helt enkelt ta hjälp av någon i butiken.
För duntäcken är ju fantastiska...
Blir ett senare problem...
Lär ju bli frisk först iaf så att jag kan åka o handla ;)
God kväll!

1 kommentar:

  1. Hehe, vilken gobit =)
    Men skönt att du kanske & förhoppningsvis är på bättringsvägen OCH inte har drabbats av fågelinfluensan....även om duntäckena lätt hade kunnat ge dig det ;))

    Här ska det faktiskt införskaffas duntäcken.....inte ifrån våra egna hönor.....utan från något annat godkänt fågelfä =)
    För varm vill man ju vara!
    Dyrt ska det ju dock vara och snål är ju vad smålänningar må vara.....så vi får väl se hur det blir med dun frågan.....

    Krya på dig och hoppas att ni får en toppen lördag!

    SvaraRadera