Sidor

söndag 13 februari 2011

Allt jag ser är gult...

...Och det är inte sooolen som möter mig i grindhålet.
Nepp, för det är vår pudelgäst som är typ hundra o inte orkar gå så långt som
sprider ut ( de inte alltför härliga) fläckarna.
Ja så nu får det gärna snöa lite, för det ser ju inte snyggt ut...
Hampus är ju liiiite bättre på det där och springer ner till åkern o sätter sig ;)

ÅÅÅÅÅÅHHHHH
vad sugen jag är på nåt gott!!!
Och inte har vi nå götta hemma, men tur är väl det.
Affären stänger om 5 minuter oxå, så jag får helt
enkelt vara utan då :(
Tycker det är lite dålig påfyllning här hemma när Fredrik är ledig och jag jobbar...

ÄHHHH! nu tar jag o hittar på nåt.
Jag fryser o surar lite, det kanske hjälper.
Ska nog kolla på lite tapeter o längta tills det är dags för oss att tapetsera :)


MORS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar