Sidor

fredag 11 februari 2011

Insnöad!?!??

Man kunde nästan tro det i morse iaf..
Klockan var runt 06.00 och fredrik gastade från köket:
Vi har blivit insnöade, man ser inte ens ut genom förnstret!!!


Yrvaken var jag tvungen att gå upp o kolla, såklart.
Efter ett tag såg jag ju att det bara var ett tunt lager, men jag hann tänka att det bara
måååste vara riktigt svårt att ta sig ut till tvättstugan....
För idag SKA sängklädstvättberget väck!!!
Men det är en lätt match.
2 maskiner sängkläder och en maskin
vanliga kläder.
Wihooo!!!
Det har ju varit lite av ett projekt den här veckan....
Men nu börjar det bli överfullt i linneskåpet,
det känns tryggt!

Fredrik är nog lite nöjd som får köra sin äääälskade snöslunga idag :D
Och Hampus vill ju bara vara ute heeeela tiden.
Det verkar som att det bara är jag i den här familjen som
OGILLAR snö och vinter...
Jag längtar efter sommar och semester!!!
Fast det gör nog Fredrik oxå..

Nej dags att hänga lite tvätt!!

Mors i galoschen!

1 kommentar:

  1. Jag kan lova dig vännen, att snö är det enda rätta.
    Slask och blask sk*ten som har fallit här nere i söder är bara skrutt.
    Jag är allergisk mot grus och lera =(
    Vilket barnen INTE har förstått....för dom drar med sig ALLTIHOPA in!!

    Tur att man har tvättstugan i källaren =)

    SvaraRadera