Sidor

måndag 14 februari 2011

Matt skatt.

Min tjusiga ring, som jag köpte på ett silververnissage
för typ 1 år sen, har blivit så matt...
Alltså själva stenen.
Hur gör man för att putsa upp den igen?
Det syns kanske inte så bra,men det är en rosenkvarts.
Det slits väl så hemskt när jag slår in paket så det ryker på jobbet ;)

Hoppas det blir ett vernissage snart igen, så ska jag fråga
Inger Olsson som gjort den. Hon kanske kan fixat :)

Fy vad jag är trött alltså!
Spelar ingen roll att jag börjar tolv,
för Fredrik kliver ju upp så tidigt :(
Och som grädde på moset höll han låda som en galning idag.
Han var sjuk och hade ont i rygggen och kunde jag vara såååå
snäääll och smörja in lite voltarengel????
Sen sjukade han sig och gick o la sig igen....
Då kunde förstås inte jag somna om,
låg o vred o vände på mig.
När det var dags för frukost fick jag bara finna mig i att se på nå sport.
Landhockey. Tyskland Polen.
INTE SÅ INTRESSANT!
Jag vill ju bara ta det lugnt o kolla på morgontv.
Ja och nu är det ju nå skit eller jag menar skidprogram.
Det är väl bara till att dra till jobbet ist, för det här SUGER!
Tur att jag är ledig imorgon!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar