Sidor

fredag 18 februari 2011

Fint på utsidan...

Ja vad säger man!?!?
Jag lär mig då aldrig...
Tänker förstås på att jag bränner frukostgröten
VARJE morgon.
Mums!!!
Ser jättegott ut på på toppen....
.... men ser inte så gott ut på botten ;)
HAHAHAHA!!!!
Till kastrullens försvar mååååste tilläggas att den är jäääätebra att gö sås i.

Det är mannagrynsgröt, har visst blivit sugen på det den här veckan.
Tar lite äppelmos på oxå.
Lite extra kolhydrater, det är min melodi :D
Men inom en månad måååste jag skärpa till mig!
Då ska det bli kyckling o kesella för hela slanten o lite motion på det.
Hoppas nån kan påminna mig hahaha!!! ;)

Annars kan jag väl bara ta mig en quickfix.
Bara gå ut i naturen o plocka mig en näve blåbär o stoppa i truten.
Men synd att det det inte är säsong....
Nej en tur till Östersund då kanske.
Fy vad äckliga saker man läser i tidningarna!!!!

Men iofs kanske det är bra att ha en fettreserv, man vet ju aldrig när parasiterna hittar ner till uppland ;)

Nej mot diskhon o skrubba kastrull



MORS!

3 kommentarer:

  1. Haha, men du Angie....
    Eftersom vi är födda i samma stad, samma år, med mammor födda samma år och som följde varandras fotsteg väääldigt länge.....så borde ju DU oxå ha varit ett MÖNSTERBARN om något ;))

    Och DU, här sitter en som bara HATAR parasiter.....är numera livrädd för att blåbären ska börja växa och jag lääängtar inte till jaktsäsongen drar igång =(

    SvaraRadera
  2. Muris, jag har massa tips på olika keso med tillbehör. Håller på att skriva en lista som jag SKA följa... (Snart är det dags för junta men vi behöver ju inte ha sååå mkt vin då kanske...;D)

    SvaraRadera
  3. Hahahaha! Janeth, JAG tycker såklart själv att jag var ett alldeles utomordentligt välartat barn!!!! ;D

    SvaraRadera