Sidor

söndag 20 mars 2011

Lite TLC!

Iaf till blommorna här i huset!
Fick med Fredrik till Växtriket i Enköping
 där vi köpte nya krukväxter till vardagsrummet.
Det var på tiden...


Och så var jag ju förstås tvungen att byta i Marimekkoskålen
samt Veronicaskålen ;)
Där vart det vita pärlhyacinter
och tete a tete.
Och nu tror jag verkligen inte att jag blir så överraskad,
som sist, när jag köpte minipåskliljor ;)

När jag satt ut de nya blommorna i sina krukor tyckte jag så synd om
övriga blommor i huset, så det vart en genomgång med både vatten och växtnäring.
Det var oxå på tiden!

Jahapp!
Nu är väl halva Sandviken i Uppsala o kollar på bandy.
Hoppas att det dyker upp någon här på bron som vill ha fika.
Själv är jag ju tyvärr inte så intresserad av sport,
annars kanske vi åkt in oxå...
Men dom är duktiga SAIK som gått till final!
Det får jag väl säga iaf.
Alltså jag kan inte fatta att jag jobbat i sportbar...

Nej jag passar nog bättre i porslinsaffär, det är ju grejjer jag gillar iaf :)

Nej jag kanske ska ta o läsa den där boken jag tänkt börja med ett tag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar