Sidor

lördag 5 mars 2011

Peppar, peppar...

ÄNTLIGEN!
Köpte mina drömmars pepparkvarn igår ;)
En Peugeot Chateauneuf 30cm.
Har önskat mig den vääääldigt länge, så när jag fick ett
presentkort i julas av pappa visste jag direkt vad jag skulle lägga det på!
Har tänkt köpa den när den kommer på kampanj, men det inträffar tydligen
ALDRIG!!!!
( Har lätt väntat på det i 3 år, med resultatet att den bara ÖKAT i pris...)
Så i veckan när den kom till butiken gjorde jag slag i saken.
Verkar va populär då den restat sen december...
MMmmmm!!! så tjusig bredvid de andra 2.
Kanske jag har en samling? ;)



Shit vad jag varit flitig idag!
Klev upp vid 7.30
Drog in till Ica Maxi Uppsala, köpte frukostmackor till Fredde,
(och en hel del lördagsgodis...)
åkte förbi Vickan o lämnade kosing för ett sporthäfte,
hem igen.
Städade huset ( både jag o Fredrik)
och bytte gardiner.
Möblerade t.o.m om lite.
Allt klart innan 11.
Sååå skönt!!!
Nu ska jag fortsätta min väääldigt lättsamma bok som jag köpte på bokrea förra veckan.
" En förtjusande man" av Marian Keyes.
Kanske hur kul som helst!
Älskar hennes böcker!!!
Är man lite tjurig så blir man alltid glad efter en bok av henne!
Hahaha!!!
Inte direkt raketforskning, men det skiter väl jag i! ;)
Jag är ju galen i " Helt hysteriskt" också, så den där engelska humorn kanske är min grej...
HAHAHAHA!!!

P.s Jag läser andra böcker oxå...
( Visst ja.... Twilight var ju de senaste... hmmmm! inte bara såna böcker heller... Jaja! Blandad smak har väl ingen dött av...;)  )

Nej åter till boken o godisskålen.

M.U.M.S!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar