Sidor

tisdag 15 mars 2011

Sjukt sugen!!!

På att shoppa, SÅKLART!!!
Men kosingen räcker nog inte till...
Så idag tar jag några timmars extrajobb istället för att va ledig.
Så slipper jag ens fundera vad jag ska göra idag.
DUKTIG så där ja!!!
 Men först ska jag ringa och höra om jag får lönen som saknades
den här månaden, eller om jag lär vänta till nästa lön.
Konstigt det där...

Fast det går väl inte direkt nån nöd på mig...
är jäkligt sugen på att shoppa bara.
Så det är lika bra att jag får vänta på de där korvörena,
så jag inte gör som vanligt o köper en massa skrot ;)

Jag får ju så fint hålla hårt i sparpengarna som ska spenderas på min o Fredriks lilla
LÖÖÖÖVTRIP
i maj ;)
Hahahaha!!!
Bäst jag inte snackar så mycket, för då får jag väl stanna hemma...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar