Sidor

onsdag 25 januari 2012

Deppigt värre...

Shit så uttråkad jag känner mig!!! SUCK!!! Jag vet inte riktigt vad jag ska göra åt saken heller, kan det hända nåt spännande och kul NU tack. Sen är jag ju tvungen att fixa nåt på längre sikt också. En riktig SNILLEBLIXT skulle sitta fint just nu... Men på fredag är jag iaf ledig, och ska sticka hälar på mina sockor. DET ska bli jäkligt kul iaf!! ;)



Jag har ju t.o.m stickat klart 2 hela skaft. Inte så pjåkigt!!! Men jag ska nog köpa tjockare garn och stickor till nästa par jag ska göra... Ett par 43:or till Petsson. Kan ju ta ett tag... Men vintern är ju ständigt återkommande, och jag sa ju aldrig att han ska få dom den häääär vintern ;)
Sen är jag ju tvungen att börja på en ny baksida till mammas kudde. Doggen var ju så vänlig och "hjälpte till" med lite avmaskning och provsmakning på ena stickan... Ja jag har ju fullt upp jag, hur kaaaan jag då vara sååååå uttråkad..???

2 kommentarer:

  1. När du har stickat färdigt på fredag, så kanske du vill ha lite fika?

    SvaraRadera
  2. Hihi! Ja fika, det hör ALLTID till när man juntar :) fast nu på fredag blir det vin och nåt smarrigt till ;)

    SvaraRadera