Sidor

torsdag 26 januari 2012

Lite kulinara...

Gjorde en fin avrundning på jobbet igår.



Kom på att det faktiskt behövdes ett Kulinara-fat hem. Billigt vart det också! Först var det nedsatt till 149:- sen hade jag ju fått en Wrapp på 50 spänn. Sjukt bra!
Det är till mina kvarnar.



Dom står ju bara så inklämda bredvid spisen.
Och det är Fredrik som haft pasta i pastaburken... Man kaaan ju ta bort plasten, men det kanske bara är jag... Jag tycker iaf den är snyggast UTAN pasta. Eller nåt annat för den delen...
Men iallafall!



Vart ju JÄTTEBRA till vänster om spisen istället.



På det gamla stället fick slevläggen komma tillbaka. Den har jag faktiskt saknat!!



Finns ju t.o.m gott om plats för lite mer grejjer, tex nån örtkruka eller så. Eller kanske en fin vitlökspress från Eva Solo...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar