Sidor

torsdag 19 januari 2012

Morgonmys!

Tänkte kliva upp klockan 6.00 prick, behöver jag säga att det misslyckades??? Men kl 7.15 stod vi, jag och Hampus, givakt ute på gården och tog en prommis på åkrarna här bakom. Det bet friskt i kinderna.
När vi skulle gå in ville Hampus vara kvar ute. Koppel på, själv sitter jag med Rosens goda limpa med ost OCH gul paprika. Mums!!!!
Jag lägger märke till nåt konstigt på mattan... Små hårda platta saker. Mystiskt... Ser till min förvåning att liksom avslutet på en sticka saknas. Jäkla byracka! Vad skulle han på den o bita för? Han har även maskat av själva stickningen... Suck!!! Tur iaf att det inte var sockstickningen som fått sig en omgång. Då kanske Fredrik skulle haft ett par pinfärska, svarta, lurviga tofflor i sin ägo ;)
Jaja, doggen kanske bara ville hjälpa till, så fort jag stickar ska han ju ligga i knät och titta. Väldigt opraktiskt kan jag tycka...

1 kommentar:

  1. Mohaaaa, och jag som trodde att en hund skulle vara lättare än en hund =P
    Men å andra sidan så hade jag säkert fått socialen på mig om jag hade satt ungarna i koppel utanför ;D

    Kram kram och hoppas att du får en fortsatt fin vinterdag :)

    Och du, tanken med att rama in en tapet bit har slagit mig oxå, så får se om det går att fixa det när man börjar med tapetseringen.

    SvaraRadera