Sidor

söndag 1 januari 2012

Gott nytt år!!!

Men HJÄLP!!!!
Vad har hänt med min sida på bloggen?!?!?
Jag fattar ju nästan ingenting efter inloggningen...
Har jag missat nån uppdatering kanske?
Jag är ju inte direkt ett tekniskt geni... ;)
Men nu så, ska jag väl försöka sammanfatta nyårsaftonen 2011:

Jobbade till 15 för det första, så det vart ju bara att stressa hem o göra det sista
 med efterrätten som var vår uppgift. 
En liten raggardusch och på med lite mer smink. Sen fick det duga liksom ;)
Så vid 17.30 ungefär var vi på plats hos Ullis o RickyT.
Till förrätt;
  lite skaldjursgötta. MUMS!!!
Riktigt lyxigt med tanke på skaldjursbristen som råder i landet ;)
Varmrätt;
Jättegott kött med vitlök och  chili, potatisgratäng, sallad och gott hembakat bröd.
Efterrätt,
Citronmarängpaj, Panna cotta där mitt garneringsförsök spårade ur och smälte till en mögelliknande substans.
Fick försäkra de andra att det bara var lite glitterströssel som smält...
och mina låtsaschokladfondanter.
Sen PALTKOMA!!!
Vi hade ju även 11-kamp, som jag missade utedelen på (som inte gjorde nåt)
men inneaktiviteterna kunde jag inte direkt smita undan.
Jag o sport= inte sån bra kombo.... ;)
Nu ska grabbarna kolla hockey.
Morsning!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar