Sidor

måndag 16 januari 2012

Men åååååhhhhh!!!!

Man är ju sin egen lyckas smed, men det här lyckliga järnet verkar vara JÄKLIGT SVÅRSMITT!!!!
Buhuuu och suck!!!!
Igår, eller i helgen kanske, fick jag en sån jäkla snilleblixt. Wihooo! Men det är ju bara för mycket smolk i min bägare som ligger i vägen. Men varför stressa, tids nog så ska det väl gå vägen... När jag typ är HUNDRA ÅR!!! eller nåt. Skit vad åldern bara rusar iväg nu... Det blev extra tydligt när jag funderade lite på framtiden, men skit i det. Stressad.nu...
Nåt som iaf går mot ljusare tider är iaf växtligheten här i stugan... Har hittat diverse knoppar på orkidéerna och doktorblomman får jag nog ta o plantera om snart :)
Orkidéerna som står i vattenpärlor ska jag iaf köpa lite ny orkidéjord till o plantera som vanligt igen. Kulorna bara torkar ut hela tiden... Vi har väl så varmt inne eller nåt, årstiden till ära.
Dags att skärpa till sig o försöka hinna till Gränby före jobbet... eller så tar jag det ikväll. Måste ju köpa strumpstickor till imorgon :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar