Sidor

tisdag 3 januari 2012

Ren o fin!

Idag har jag varit ledig. JÄTTESKÖNT!!! men som vanligt när jag är ledig glömmer jag allt, skulle väl glömma huve't om det inte satt fast på skallen... Som tur var kom jag iaf ihåg att åka till banken, det var dags att binda om lånen... Men det gick bra iaf. Inga ökade utgifter iaf. Skönt! Det som inte gick bra var bytet av damasker på min lilla bil.
För dom glömde jag hemma, de skulle fixas i stan när vi var på banken, så Fredrik fick boka om tiden och tröttnade väl ur lite på mig och mitt väldigt dåliga minne. Men man glömmer ju inte med flit, och jag vill ha nya damasker på bilen. Vad nu en damask är... ;)

Nyss var jag till affären och hämtade 2 paket. Det är roligt!! :)
Där träffade jag Carro o David aka pepparkakorna. David var lite jet-laggad så en minijunta på fredag bestämdes då vi ska dricka vin o skvallra om deras typ 4-veckors semester i thailand. ( Ja alltså Freddan o David hittar nog på nåt annat)
Till paketen då:
I det ena, från Nordicfeel var det parfym.



Till mig var det en Bulgari edt. Min absoluta favorit som börjar ta slut igen. Sist beställde jag ju fel sort, men nu kunde man inte ens köpa edp så då fick det bli edt igen. Men det gör inget!
Till Fredrik var det en Armani code sport. Den doftar också jättegott faktiskt. Och som att det inte var nog med att det är så bra priser!!! Det är dessutom Fredrik som stått för kalaset. Wihooo! TACKARRRR!!!

I det andra paketet, från Nuskin
kom det påfyllning av dagcreme och en "body lufra" ser väl ut som peeling, och luktar lite mintigt fräscht.



Hoppas den tar med sig lite "cellisar"... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar