Sidor

torsdag 19 juli 2012

Gense-fynd

Sådärja!
Här ovan kan beskådas mina Gense-fynd. 12st Focus de Luxe latteskedar. 25:- stycket!!!! Ja det är så man smäller av!!! Passar perfekt i mina New wave Macchiato-muggar från Villeroy & Boch!
En sked-gaffel-kniv till pappa som hänger i skogen. Den var lite smidig tycker jag.
En ny måttsats, fattar inte hur alla decilitermått försvinner i detta hus... 39 spänn, bra pris!
En liten gullig smörkniv i nysilver, 30 spänn. Tror den kommer passa fint till osthyveln jag beställt på jobbet.
Munkpanna... Kanske inte det mest användbara här hemma, men 99 spänn!!!
Man kan ju bara inte låta bli!
Har kollat i katalogen på jobbet, den ligger nog på nästan 700 annars.
Sen köpte jag ju ett sånt sjukt fynd till julklappslotteriet. 250:- sjukt bra pris!!!
Men jag kan inte visa vad det är, utifall nåt syskon skulle kolla ;)
Men som vanligt är det ju nåt jag gärna skulle ta själv!!! :D
Men det är bara bra klappar i vårt lotteri!
Nu känner jag att jag måste höra om det är på i år igen...
Sen ska jag dra in till stan, det är dags för tjejlunch. Numer är kidsen med också, men de verkar sköta sig själva så bra, så det finns nog plats för lite skvaller iaf ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar